wtorek, 15 listopada 2011

Uczucia nie można kupić!



 








Usłużny Układ Unijny -
socjalistyczno - masoński
przestaje już być niewinny -
do środków sięga drakońskich.

To nie jest moja piosenka
i dla mnie to wielkie U,
a ci, co ich noszą na rękach
obcemu sprzyjają złu.

Usłużny Układ Unijny
nie myśli wcale po polsku.
Wprowadza dyktat mafijny
na służbach oparty i wojsku.

To nie jest moja piosenka
i dla mnie to wielkie U,
a ci, co ich noszą na rękach
obcemu sprzyjają złu.

Usłużny Układ Unijny
boi się tylko młodości.
Rąk polskich i polonijnych,
co zepchną go do nicości.

A moja piosenka jest młoda
i przeszła tu przez ulice
w listopadowych pochodach.
W każdą kwietniową rocznicę.

Usłużny Układ ma wszystko.
Piosenka ma tylko słowa.
Unijna droga jest śliską.
Pewniejsza jest Narodowa.

Prastara, polska i nasza,
co biegnie tuż obok krzyża.
Tu obcych się nie zaprasza,
by mogli Polakom ubliżać!

Unijny Układ się boi,
że młodych już nie ogłupi.
Pałując w kasku i w zbroi
uczucia nie można kupić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz