wtorek, 6 grudnia 2011

Miałaś przyjść












 Jesteś mym snem. Oczarowaniem.
Za długim dniem. Wiecznym czekaniem.
Tyle już dni spoglądam w stronę drzwi.

Dziś miałaś przyjść, ale nie wyszło.
Wprost chce się wyć! Czy to ma przyszłość?
Tyle już dni spoglądam w stronę drzwi.

Nie lubię godzin i dat.
Kalendarz ze ściany spadł.
Zegar w koszu już tkwi. Poplątały się dni.
Koszmar z wiązów wciąż mi się śni.

Wciąż czekam tu. Być może nie wiesz.
Sto świętych krów - lepszych od ciebie,
chciało tu być. Wszystkim mówiłem - idź!

Nie będę stał wiecznie przy oknie.
Kto by tak chciał wyć tu samotnie?.
Tyle już dni spoglądam w stronę drzwi.

Przestałem dziś wierzyć w twe baśnie.
Nie mogłaś przyjść! Wiatr drzwi zatrzaśnie.
Nie znajdziesz mnie na samym piekła dnie.

Nie lubię godzin i dat. Kalendarz ze ściany spadł.
Zegar w koszu już tkwi. Poplątały...
...
tooo... TY?
Czekaj chwilkę!
Nie jestem zły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz