środa, 11 stycznia 2012

Pojechałbym...












Pojechałbym do Tennessee.
Ta podróż dawno mi się śni.
Pojechałbym choćby i dziś,
lecz muszę do roboty iść.

W robocie luz, nuda i blues.
Muzyka jak ta w Tennessee.
Pojechałbym choćby i dziś -
jednak za mało płacą mi.

Śni mi się wciąż - lot - Jumbo Jet.
Pod głową tkwi. Książka. Baldhead.
W niej mądry gość opisał mi,
dlaczego u nas nie jest tak jak w Tennessee.

Pojechałbym do Tennessee.
Ktoś jednak mi zatrzasnął drzwi.
Odleciał już mój Jumbo Jet.
Został mi blues i pan Baldhead.

Chce mi się wyć. Uczę się żyć.
A mogłem już w Tennessee być.
Mój kumpel zwiał i już tam jest.
Ma w Tennessee życie the best!

Pojechałbym do Tennessee.
Ta podróż dawno mi się śni.
Pojechałbym choćby i dziś,
lecz muszę do roboty iść.

Pojechałbym w każdym momencie,
bo wiem, że u nas może nigdy tak nie będzie!
Kapelo graj! I śpiewaj mi -
Dlaczego u nas nie jest tak jak w Tennessee?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz