piątek, 25 stycznia 2013

O protestach, puzonie i pawiu



 








Protestował w pudle cwel:
Nie chcemy osobnych cel!
Jakaż to jest demokracja?!
Osobne? - Dyskryminacja!!!
Wraca znowu P.R.L!

Protestował pan psycholog:
Kiedyż badać mi pozwolą?
Do młodzieży mam sentyment,
a w nauce eksperyment
jest podstawą, rzekłbym - solą!

Protestował gość z puzonem:
Ktoś mnie w życiu miał za żonę,
a mógł mnie nazywać gorzej!
Protestuję! Skargę złożę
i poproszę o ochronę!

Facet, który był atletą
ogłosił: - Jestem kobietą
i wszystko jest po bożemu!
Wytłumaczcie więc mi czemu
słyszę ciągle, że to nie to?

Protesty przeszły przez kraj.
Graj flecisto swoje. Graj!
Chociaż większość nie popiera.
Ty za sobą masz premiera,
a on tu jest - naj...!!!

Deklaruje. Pewnie popchnie.
Nie pozwoli tak okropnie
nie szanować równych praw.
Posły - wróble, a on - paw!
Powiedział - to się nie cofnie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz