czwartek, 24 stycznia 2013

Tak, masz rację!



 










Tak, masz rację. To zwykła głupota.
Niepotrzebna rozróba w tramwaju.
Tamten gość się o ciebie otarł.
Ja odpuszczać - nie mam zwyczaju.

Może inny by nic nie powiedział
i udawał, że nic się nie stało.
On to zrobił specjalnie, bo siedział
i go widać to rajcowało!

Inny może, od razu by dopadł.
Mnie przez chwilę coś zastanawiało.
Czy przyłożyć gościowi mam z kopa
i czy z garści nie będzie za mało?

Nie wiedziałem, że to karateka
i że jakiś dan ma aikido.
Posiedź chwilę przy łóżku. Poczekaj,
aż przyjadą i zabrać mnie przyjdą.

Noga chyba się prędko nie zrośnie.
Jakieś śruby podobno szykują.
Wiem, że teraz wyglądam żałośnie,
ale kto by się za tobą ujął.

Tak, masz rację, że głupio wyszło,
ale ja cię kocham i bronię.
Tak już jest i tak będzie na przyszłość.
Ludzie z miasta kochają ogromnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz