piątek, 14 listopada 2014

Zarządzenie - za rządzenie



















Pomysł mi do głowy przyszedł,
by wyborczą dzisiaj ciszę
zarządzić sobie samemu
i z władzą nie mieć problemów.
Po cóż potem pisać szyfrem?
Następstwa być mogą przykre.
Ktoś mnie może mieć na oku,
a w ciszy mam święty spokój.
Różnych metod się używa.
Jedni piszą o warzywach,
kartofelkach, pomidorach,
gdy przyjdzie głosowań pora,
a ja nie napiszę nic,
bo to jest na wodę pic!
Wiedzą doły, jak wie góra,
że tu będzie druga tura
o wiele bardziej znacząca.
Niełatwo się władzę strąca
i na nic są podpowiedzi,
gdy ktoś mocno w stołku siedzi.

Potem są rozczarowania.
Dziś moja sąsiadka - Hania
śmiała się z próżnych nadziei.
Myślał indyk o niedzieli,
bo ktoś chciał tu pieczeń upiec,
a wcześniej się znalazł w zupie.
To przecież nie tajemnica,
że jest jakaś kamienica.
Pożydowskim była mieniem,
a tu nagle przypomnienie
zjawiło się w jakiejś plotce.
Nic nie było na ulotce
i nie tu władza kopała
tylko metro budowała.
Po to jest potrzebna cisza.
Ktoś być może źle usłyszał.
co innego kopacz mówił.
Zwykły człowiek się pogubi
i dlatego zarządzenie
nakazuje nam milczenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz