wtorek, 16 grudnia 2014

Jeżeli w słowie...



















Jeżeli w słowie kreatywność,
jakie nam wciąż podsuwa góra,
nie ma kreacji jest pasywność
oraz nam wroga kreatura,
która ciężkie kary nakłada
za przekroczenia wydajności -
nie musimy się zawsze zgadzać.
Możemy się na fałsz zezłościć.

Jeżeli w słowie innowacja
nie ma nowego, a jest inność,
a obok zaraz degradacja
i nakaz, przymus i powinność -
to ja mam w nosie takie słowa,
takie przepisy, dyrektywy.
Nie do mnie taka nowomowa,
bo za nią wybór jest fałszywy.

Jeżeli w słowie tolerancja
jest jakieś Ole! Olek, Bolek...
Niech jednopłciowych żeni Francja,
ja bardziej płci różnice wolę
i chociaż straszą mnie Muslimem,
szaleńcem, wojną, terrorystą.
Nie dam wprowadzić się na minę
i mam to razem w d...
Wszystko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz