niedziela, 17 stycznia 2016

Dokarmiajmy kaczuszki! (nowa wersja starej piosenki)













Za wiejską zagrodą kaczuszki były.
Malutką dziureczką powychodziły.
Widziałeś Jasiu? Widziałem panie.
Malutką dziureczką patrzyłem na nie.

A zima wciąż trzyma i śnieg na dworze,
kaczuszkom w tym chłodzie nie jest najgorzej.
Widziałeś Jasiu? Widziałem panie.
Malutką dziureczką patrzyłem na nie.

Przy ludziach przetrwają, obrosną puszkiem.
Jak widać już mają tłuszczyk pod brzuszkiem.
Widziałeś Jasiu? Widziałem panie.
Malutką dziureczką patrzyłem na nie.

Choć chłodno dokoła, lód zęby szczerzy,
ten domek nad wodą do nich należy.
Widziałeś Jasiu? Widziałem panie.
Malutką dziureczką patrzyłem na nie.

A jeśli troszeczkę go ocieplimy,
kaczuszki urosną, a z nimi i my.
Tak myślisz Jasiu? Tak myślę panie.
Dlatego przychodzę na dokarmianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz