piątek, 17 czerwca 2016

eDarling



















Prześliczna pani! 
Wyczarowana na eDarlingu,
to jest ode mnie ostatni mail.
Ujawnić muszę 
prawdy koniuszek - 
nie mam dopingu!
Na starość jest mi z tym trochę lżej.
Chyba nie sprostam. 
Sen mi pozostał i pani fotka.
Czas nie oszczędza. Tak musi być.
Powiem nieskromnie - 
dotarła do mnie ta notka słodka.
Czytałem wszystko, lecz jak z tym żyć?

Już mi niosą emeryturę.
Garniturek do wyjścia mam.
Człek na starość ma zawsze pod górę...
Mimo wszystko, nie lubi iść sam.

Cóż, nie każdy ma takie szczęście,
żeby trafić na taki biust.
Pani pewnie rozważa zamęście,
a na starość zmienił mi się gust.

Jeszcze coś mnie podnosi z muzyką.
Jeszcze widok podwyższa ciśnienie,
ale chęci prowadzą donikąd.
Dosyć trudne jest każde spełnienie.

Prześliczna pani!
Wyczarowana na eDarlingu!
Trudno mi ukryć rozstania żal.
Tak się szykować, a nie spróbować. 
Wcześniej zejść z ringu
i namiętności nie poczuć fal?
Wiem! Nie wypada,
lecz co tu gadać?
Takie jest życie.
Czas nieustannie na oślep gna.
Iskry bez żaru.
Resztki zamiaru...
Cóż, emerycie...?

Sporo tych ofert eDarling ma. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz