poniedziałek, 13 czerwca 2022

Myślę, że jestem...


 Byłem w piekle. Byłem w raju.

W centrum I na dróg rozstaju.

Byłem wszędzie - tu i tam.

Byłem, g... z tego mam.

.

Nigdzie już się nie wybieram.

Popierałem. Nie popieram!

Bywam za... a nawet przeciw.

Nikt niczego mi nie zleci.

.

Dla rządzących jestem zrzędą.

Wśród nich byli, są i będą

tacy, których zdanie cenię

i ci, których chętnie zmienię.

Team mobilny jest wciąż silny,

a ci dalsi - z krzeseł tylnych,

którzy mogli Unię zwiedzić,

powracają. Nikt nie siedzi.

.

Śledząc ład i zagrożenia,

nie mam nic do powiedzenia

o sukcesach i kryzysie.

Nic po prostu nie chce mi się.

.

Czy to teatralna poza

lub psychoza i skleroza?

Czy to raczej wypalenie

przy rosnącej paliw cenie?

.

Bez znaczenia jest przyczyna.

Nikt nie kończy jak zaczynał

nie wiedząc gdzie? jak? i kiedy?

...w dobrobycie albo z biedy...

.

Słowem, gestem, kart szelestem.

z nadzieją myśląc, że jestem...

błądzę wśród rozwianych wspomnień -

zapomniany. Nic tu po mnie. 

.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz