czwartek, 4 stycznia 2024

Dotyk

 

Kto czułe słowa z ust mych spija,

potem przez ramię w tekst zagląda?

Czyja to myśl jest, rada czyja,

bym o uczuciach - nie poglądach

pisał w ich wirtualnym świecie?

Bym senne zjawy z jawą splątał,

co żal z nadzieją w jedno splecie?

.

Kot uważnie pod drzwiami czuwa.

Uszy nastawia.Nos wyciąga.

Potem po kątach wzrok przesuwa

i długo w oczy mi zagląda.

Czy także czuję tego Ducha

i Jego zapach w pustym domu?

A ja natrętnych myśli słucham,

widać potrzebnych jeszcze komuś...

.

Może to moja krótka pamięć

poprzestawiała bibeloty,

gdy swoje miejsce wszystko ma mieć?

Porządek - sposób na kłopoty?

Może poltergeist mnie odwiedza

w mniej hałaśliwej swej odmianie?

Może przyziemność i niewiedza...

a może wciąż moje kochanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz