sobota, 17 września 2011

Milky way













Myślę,
że teraz będzie lepiej.
Myślę,
że teraz przyszedł czas.
Stare
Wranglery się przetrzepie.
Trzeba
się ruszyć jeszcze raz!


Woła mnie znów świat.
Nie będę tu tkwił.
Czeka drogi szmat.
Ciepły fotel zgnił.


Nie mam tu już nic własnego.
Stary kocur zdechł.
Poszukam czegoś innego
niż wczorajszy śnieg.


Myślę,
że teraz będzie łatwiej.
Myślę,
że teraz będzie lżej.
Może
robotę gdzieś załatwię
Lepszą
niż handel "Milky way"


Woła mnie znów świat
Nie będę tu tkwił.
Czeka drogi szmat.
Ciepły fotel zgnił.


Nie mam tu już nic własnego.
Stary kocur zdechł.
Poszukam czegoś innego
niż wczorajszy śnieg.


Myślę,
że teraz pójdzie gładko.
Myślę,
że tu traciłem czas.
Milky way
już kupują rzadko
Ogień
w tym piecu dawno zgasł. 


Woła mnie znów świat
Nie będę tu tkwił.
Czeka drogi szmat.
Ciepły fotel zgnił.


Nie mam tu już nic własnego.
Stary kocur zdechł.
Poszukam czegoś innego
niż wczorajszy śnieg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz