sobota, 5 maja 2012

Nie ma?



 








Pan się myli, panie urzędniku
mówiąc mi : Tu polskiego nic nie ma!
Pokazując na świetlnym liczniku
zmieniający się stan zadłużenia.

Pan się myli. Tu wszystko jest nasze.
Ktoś tu tylko pozmieniał napisy.
A pan też z tego gniazda jest ptaszek?
Sobie też pan odsetki doliczy?

Pan się myli panie poborco
mówiąc mi, że tu wszystko zajęte.
Będzie panu wkrótce gorąco,
bo pan także stał za przekrętem.

Jak to nie ma? Tu przecież jest Polska!
A cyferki jak dodruk - fałszywe!
Pan mi mówi, że świat - jedna wioska?
A ja mówię: Weksle - nieprawdziwe!

Kredyt był nam podstępem wciśnięty!
Za majątek grosz marny płacono!
A przelicznik z powietrza był wzięty!
Nas zwyczajnie tu okradziono!

Pan mi mówi: Tu przecież nic nie ma!?
Teraz ludzi brać chcecie za długi?!
To my szybko rozwiążemy temat -
Was zwrócimy i wasze zasługi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz